سرپرست پلیس راه آذربایجان‌شرقی جزئیات ترافیک محور‌های مواصلاتی آذربایجان‌شرقی در روز سیزده فروردین ماه را تشریح کرد.

ترافیک در جاده‌های آذربایجان شرقی به سمت تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سرهنگ غلامرضا کریمی‌نژاد سرپرست پلیس راه آذربایجان‌شرقی،افزود: روز سیزدهم فروردین طبیعت استان آذربایجان‌شرقی میزبان مسافران زیادی در مناطق گردشگری و خوش آب و هوا بود که خیل عظیمی از هم‌وطنان را در دامان خود پذیرفته بود.

وی افزود: در حال حاضر طبق پایش از دوربین‌های نظارتی و استعلام از پاسگاه‌ها محور جلفا از پارک کوهستان تا جلفا نیمه سنگین اعلام شده است.

سرپرست پلیس راه استان ابراز کرد: محور شهیدکسایی، مرند به تبریز و محور مراغه راه روستایی سد علویان، محور جزیره اسلامی، اهر به مشکین شهر و میانه و محور مرزی، آذرشهر به تبریز ترافیکی روانی گزارش شده است.

وی اضافه کرد: مابقی روستا‌های مواصلاتی استان ترافیک روان دارد و با توجه به افزایش حجم ترافیک در این محور‌ها باید رانندگان با سرعت مطمئن و ایمن و با حوصله رانندگی کنند.

کریمی‌نژاد گفت: از همه رانندگان خودرو‌ها خواهشمندیم تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و بستن کمربند ایمنی به نکات ایمنی توجه کنند و برای تردد راحت همکاری لازم با پلیس راه داشته باشند.

انتهای پیام/

ترافیک در جاده‌های آذربایجان شرقی به سمت تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.