مسئول هماهنگی برف روبی راه های آذربایجان شرقی گفت: محورهای ارتباطی استان مه آلود، همراه با بارش پراکنده باران و لغزنده است.

محورهای ارتباطی آذربایجان شرقی مه آلود و بارانی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،غلامرضا رسول زاده مسئول هماهنگی برف روبی راه های آذربایجان شرقی،افزود: هم اکنون تمامی راه های اصلی و فرعی استان و آزاد راه تبریز - زنجان باز بوده و رفت و آمد در آن ها در جریان است ولی به علت بارش باران لغزنده بوده و رانندگان باید با احتیاط و سرعت مطمئن رانندگی کنند.


وی با بیان اینکه مردم از مسافرت غیرضروری خودداری کنند، اظهار داشت: گروه های راهداری به صورت شبانه روزی در محورهای استان در آماده باش بوده و در صورت بروز حوادث احتمالی در اسرع وقت آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.


مسئول هماهنگی برف روبی راه های آذربایجان شرقی با اشاره به حادثه ریزش کوه روز گذشته در محور قلعه چای عجبشیر گفت: این حادثه خسارت جانی و مالی در پی نداشت و ماموران راهداری در اسرع وقت مسیر را بازگشایی کردند.


رسول زاده با با بیان اینکه احتمال جاری شدن سیل در مسیل ها و رودخانه های استان وجود دارد، از مسافران خواست از چادر زدن و توقف در مناطق سیل خیز یا در مسیر رودخانه ها و مکان هایی که احتمال سقوط یا ریزش سنگ وجود دارد، خودداری کنند.


براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی روز دوشنبه فعالیت سامانه بارشی موجب بارش شدید باران و رگبار، مه گرفتگی، کاهش دید افقی، آبگرفتگی، غرش آذرخش و در نواحی سردسیر و مرتفع بارش برف می شود.


آذربایجان شرقی دارای 235 کیلومتر آزاد راه، 453 کیلومتر بزرگراه، 922 کیلومتر راه اصلی، 2 هزار و 75 کیلومتر راه فرعی و 10 هزار و 441 کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/

محورهای ارتباطی آذربایجان شرقی مه آلود و بارانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.