سرپرست پلیس راه آذربایجان‌شرقی از تدابیر و محدودیت‌های ترافیکی پلیس راه در روز طبیعت خبر داد.

ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در روز طبیعت/۱۹ کشته و ۵۳۴ مصدوم در تصادفات نوروزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سرهنگ رضا کریمی‎نژاد سرپرست پلیس راه آذربایجان‌شرقی،افزود:روز سیزدهم فروردین تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین ازجمله تریلر کامیون و کامیونت درمعابر برون شهری ممنوع است.

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت همه رانندگان تاکید کرد: سوار کردن مسافر در قسمت عقب انواع وانت بار‌ها ممنوع می‌باشد و در صورت عدم رعایت رانندگان، خودرو‌ها توقیف خواهد شد.

سرپرست پلیس راه استان با اشاره به اینکه هموطنان گرامی قوانین راهنمایی و رانندگی را مراعات کرده وتوصیه‌ها را جدی بگیرند افزود: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی است و با همکاری مردم و پلیس می‌توان بسیاری حوادث را کاهش داد.

وی همچنین تعداد کشته و مصدومین ایام نوروز امسال را حدود ۵۵۳ اعلام کرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی امسال تا صبح ۱۲ فروردین‌ماه متأسفانه ۱۹ نفر براثر تصادفات در نقاط مختلف استان جان باختند و ۵۳۴ نفر مصدوم شدند.

کریمی‎نژاد گفت: در طرح نوروزی امسال پلیس بدون اغماض با خودرو‌های حادثه‌ساز برخورد کرد و بسیاری از وسائط نقلیه حادثه‌ساز را توقیف کرده است.

به گفته سرپرست پلیس راه استان آذربایجان شرقی ۶۳ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری نزدیک به شهر‌ها اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/

۱۹ کشته و ۵۳۴ مصدوم در تصادفات نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.