فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران از امدادرسانی و جابجایی سیل زدگان خوزستان بوسیله ۴۴ شناور به صورت شبانه روزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار یدالله بادین، فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران در محل قرارگاه منطقه سوم نیروی دریایی سپاه در اهواز گفت: نیروی دریایی سپاه از روز‌های ابتدایی ورود سیلاب به خوزستان با تمامی ظرفیت‌های خود به ویژه شناور‌های سبک در مناطق بحرانی استان حضور یافته و در امر خدمت رسانی به مردم آسیب دیده به صورت شبانه روزی در تلاش است.

وی تصریح کرد: باتوجه به شرایط بحرانی استان خوزستان و حجم بالای سیلاب تعداد شناور‌های اعزامی به مناطق آسیب دیده افزوده می‌شود.

سردار بادین اذعان داشت: ۴ شناور با توجه به شدت سیلاب در بامدژ به این منطقه اعزام شده و اکنون کار جابجایی اهالی روستا‌ها را انجام می‌دهند.

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران در ادامه افزود: شناور‌هایی نیز برای جابجایی مردم آسیب دیده شهر‌های شوش، سوسنگرد و هویزه بدلیل بالا بودن حجم سیلاب به این مناطق اعزام شده اند.

این مقام مسئول بیان کرد: روز گذشته نیز درخواستی مبنی بر اعزام تعدادی شناور به استان لرستان داشتیم که به سرعت چندین شناور را به منطقه پلدختر اعزام کردیم، اما در میانه راه و انصراف درخواست استان لرستان شناور‌ها به خوزستان بازگشتند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تجهیزات پیشرفته مهندسی از قبیل: ۷ دستگاه کمپرسی برای تخلیه خاک و سیل بند‌ها و همچنین چندین دستگاه بیل مکانیکی و لودر در شادگان و زرگان برای تقویت سیل بند‌ها به این مناطق اعزام شده اند.

سردار یدالله بادین گفت: نیروی دریایی سپاه آمادگی بالایی برای خدمت رسانی به مردم در شرایط بحرانی دارد و اکنون نیز به هر میزان که مناطق آسیب دیده نیازمند کمک باشند، تعداد نیرو‌ها و تجهیزات افزایش می‌یابند.

وی بیان داشت: سپاه همواره در شرایط سخت در کنار مردم و برای مردم خدمت می‌کند و در سیلاب اخیر نیز تا آخرین لحظات در کنار سایر دستگاه‌ها با تمام ظرفیت در حال کمک رسانی به مناطق سیل زده است.

سردار بادین اظهار کرد: انتظار می‌رود مردم به اخبار فضای مجازی توجه نکنند و دقیق‌ترین اخبار را از رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی کشور دنبال کنند.

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران در ادامه افزود: وضعیت سیلاب در استان خوزستان تاکنون به خوبی مدیریت شده و امید است خسارت‌های بیش تری برجای نگذارد.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از نیروی دریایی سپاه مشغول فعالیت در مناطق سیل زده هستند، گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران در منطقه ۳ کشور تا آخرین لحظاتی که مردم نیازمند کمک باشند در میدان حضور دارد.

انتهای پیام/گ

خدمت رسانی سپاه پاسداران به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.