فرمانده بسیج نیروگاه رامین اهواز گفت: بسیجیان این نیروگاه در اقدامی جهادی اقدام به احداث سیل بند متحرک با استفاده از ورق‌ها و تجهیزات مستعمل به طول ۷ متر و عرض ۱/۵ متر نمود.

مجید دالوند، فرمانده بسیج نیروگاه رامین درخصوص اقدامات و خدمات این نیروگاه در راستای امدادرسانی به مناطق سیل زده و جلوگیری از وقوع اتفاقات ناگوار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همزمان با طغیان رودخانه کارون و وقوع سیل در روستا‌های حاشیه این رودخانه، بسیجیان متخصص این نیروگاه با حضور در اکیپ‌های پشتیبانی، به کمک رسانی و مشارکت در عملیات‌های امدادی و مقابله با کاهش اثرات سیل در منطقه اقدام کردند.

وی اقدامات جهادی و اجرای عملیات‌های سریع در شرایط بحران همواره از شاخصه‌های کارکنان تلاشگر نیروگاه رامین عنوان و تصریح کرد: با توجه به تشدید بارندگی و طغیان رودخانه کارون و وقوع سیل در منطقه با همت بسیجیان نیروگاه و با استفاده از ورق‌ها و تجهیزات مستعمل در کمتر از ۱۰ ساعت اقدام به ساخت و احداث سیل بند متحرک به طول ۷ متر و عرض ۱/۵ متر درحاشیه پرخطر کارون در منطقه غرب شهرویس نمودیم؛ که خوشبختانه در ساعات اولیه روز ۱۳ فروردین نصب وعملیاتی گردید.

دالوند، رصد و جدیت موضوع برای مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز و تشکیل جلسه کمیته بحران، مقاوم سازی تاسیسات نیروگاه، بکارگیری پتانسیل لجستیکی و نیروی انسانی متخصص به منظور مشارکت در عملیات‌های مقابله با اثرات سیل در منطقه را مهم‌ترین رویکرد‌های این نیروگاه طی روز‌های اخیر دانست و اذعان داشت: مشارکت در احداث سیل بند منطقه مویلحه از توابع شهر ویس و ارائه خدمات پشتیبانی پیش از وقوع سیل از اقدامات نیروگاه رامین هستند.

فرمانده بسیج نیروگاه رامین اهواز اظهار کرد: بسیجیان این نیروگاه به منظور مشارکت و اقدامات امدادی در منطقه آمادگی کامل دارند.

انتهای پیام/گ

خدمات رسانی بسیجیان به مناطق سیل زده

برچسب ها: بسیج ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.