رئیس پلیس راه اندیمشک به خرم آباد از عادی بودن تردد در مسیر آزاد راه اندیمشک-پل زال-خرم آباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ عباس نظری، رئیس پلیس راه اندیمشک به خرم آباد درخصوص آزادراه اندیمشک-پل زال-خرم آباد گفت: با توجه به باراش باران و لغزندگی مسیرهای ارتباطی استان خوزستان، شهروندان به رعایت نکات ایمنی و مقررات ترافیکی توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه رعایت سرعت مجاز و توجه به هشدارهای پلیس راهنمایی و رانندگی در شرایط ناپایدار جوی ضروری است، اظهار کرد: رانندگان هنگام تردد در مسیرهای ارتباطی به همراه داشتن تجهیزات مورد نیاز توجه و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

سرهنگ نظری اذعان داشت: پلیس راهنمایی با تمام توان و بسیج امکانات خود به خدمت‌رسانی به شهروندان می‌پردازد و در مسیرهای ارتباط جاده‌ای کشور، مستقر است.

پلیس راه اندیمشک به خرم آباد تردد در محور اندیمشک-پل زال - خرم آباد را عادی عنوان و تصریح کرد: شهروندان تا حد امکان از حضور در مسیر قدیم اندیمشک به خرم آباد با توجه به بستر کوهستانی و بسته بودن این مسیر، اجتناب کنند.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: در صورت بسته بودن مسیرهای جاده‌ای استان خوزستان، اطلاعیه‌های لازم توسط پلیس راهنمایی و رانندگی به شهروندان ارائه می‌شود، شهروندان برای ترددهای خود به رعایت نکات ایمنی توجه کنند.

انتهای پیام/گ

بازگشایی آزادراه اندیمشک-پل زال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.