مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از تردد ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در جاده های استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ۲۵ اسفند تا یکم فروردین ماه جاری بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در راه‌های این استان به ثبت رسیده است.

وی افزود: روز چهارشنبه ۲۹ اسفندماه سال گذشته با بیش از ۷۰۰ هزار تردد خودرویی، راه‌های خوزستان پر ترددترین روز سفر‌ها را داشتند که از این تعداد ۶۶۴ هزار تردد مربوط به خودرو‌های سنگین بود.

بهرامی نیا بیان کرد: در محور‌های بندر امام - ماهشهر، اهواز - شوش - اندیمشک، ماهشهر- بندر امام و شوش- اهواز به ترتیب بیشترین تردد را با میانگین ساعتی ۹۰۰ خودرو تا کنون ثبت سامانه تردد شمار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شده است. و مسافران نوروزی جهت اطلاع از وضعیت راه‌ها و مناطق گردشگری استان تا ۲۰ فروردین ماه علاوه بر سامانه ۱۴۴ می‌توانند از رادیو سلامت بهره ببرند.  

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در پایان اظهار داشت: کوشش نیرو‌های راهداری با آمادگی کامل و فعالیت شبانه روزی بر آن است تا مسافران سفر‌های ایمنی را در استان تجربه کنند.

در خوزستان ۱۸ هزار کیلومتر جاده، ۵۶ محور ارتباطی اصلی و فرعی و کمتر از یک هزار کیلومتر بزرگراه و آزادراه وجود دارد که بیشتر جاده‌ها ۲ طرفه هستند.

انتهای پیام/ ن

وضعیت تردد در جاده های خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.