فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح ویژه برقراری نظم و امنیت روز ۱۳ فروردین گفت: همزمان با روز طبیعت پلیس سراسر استان با تمام توان آماده و در حال خدمت رسانی به شهروندان است.

اجرای طرح ویژه نظم و امنیت روز ۱۳ فروردین در سراسر استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح ویژه برقراری نظم و امنیت روز ۱۳ فروردین گفت: همزمان با روز طبیعت پلیس سراسر استان با تمام توان آماده و در حال خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی است.

 فرمانده انتظامی استان کرمان با تاکید بر آمادگی پلیس سراسر استان در حوزه‌های خدمات انتظامی و اجرای طرح‌های ترافیکی گفت: در این روز که عامه شهروندان و مسافران نورزوی در دل طبیعت به سر می‌برند کار و وظایف پلیس نیز دوچندان است.

وی افزود: در این راستا طرح ویژه برقراری نظم و امنیت روز طبیعت طی روز‌های گذشته با پیش بینی‌های لازم در حوزه‌های عبور و مرور و مکان‌های اسکان مسافران نوروزی برنامه ریزی و طی امروز در سراسر استان در حال اجرا است.

وی افزود: در این طرح تیم‌های انتظامی و راهور در تمامی محور‌های پرتردد و همچنین مکان‌های اسکان شهروندان و مسافران نوروزی حضور دارند و علاوه بر اجرای ماموریت‌های انتظامی به شکل ویژه بر عبور و مرور وسایل نقلیه و کنترل ترافیک نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/س

اجرای ماموریت‌های انتظامی به شکل ویژه در نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.