جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از انهدام باند ۳ نفره سارقان احشام و کشف ۲۰۰ رأس گوسفند مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "علیرضا ملک محمودی" جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در تشریح این خبر عنوان کرد: با توجه به افزایش قیمت گوشت و رو آوردن سارقان به سمت سرقت احشام، موضوع با حساسیت ویژه در اولویت کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی با اشاره به شکایت تعدادی ز. دامداران مبنی بر سرقت احشام وی، افزود: در این رابطه گشت‌های ویژه شبانه راه اندازی و یک سری اقدامات علمی و پلیسی انجام گرفت و در نهایت ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۳ این فرماندهی با یک کار عملیاتی مشترک موفق به شناسایی و دستگیری باند ۳ نفره سارقان احشام شدند.

وی افزود: در این عملیات طی بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲۰۰ رأس گوسفند مسروقه کشف شده و همچنین ۲ دستگاه خودرو و یک قبضه سلاح شکاری توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ارزش تقریبی گوسفندان مسروقه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۶ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: باهماهنگی مقام قضایی دام‌های کشف شده به مالباختگان شهرستان خمینی شهر و شهرستان‌های همجوار در حال تحویل است.

سرهنگ ملک محمودی در خاتمه به کلیه دامداران توصیه کرد: محل نگهداری احشام را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر مجهز کرده و از ورود افراد غریبه به محل نگهداری احشام خودداری کرده، به نگهبانان و گارگران آموزش‌های لازم ارائه داده و از فاش کردن هر گونه اطلاعات اعم از تعداد نگهبان‌ها و احشام به افراد غیر خودداری و در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوکی موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/م

 

کشف گوسفند سرقتی در خمینی شهر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.