فرمانده انتظامی شهرستان "آران و بیدگل" از دستگیری اعضای یک باند حرفه ای سارقان احشام و کشف چندین فقره سرقت خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس  سرهنگ "مسعود سپهوند" فرمانده انتظامی شهرستان "آران و بیدگل اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام درشهرستان "آران و بیدگل" و روستا‌های همجوار این شهرستان، بررسی موضوع دردستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی پس از انجام یکسری کار‌های تخصصی موفق شدند ۶ سارق را که غیر بومی بودند شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: افراد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شدند به چندین فقره سرقت احشام در شهر "آران وبیدگل" و روستا‌های همجوار اعتراف کردند.

سرهنگ سپهوند با اشاره به اینکه این افراد در مجموع ۳۱۰ راس دام را سرقت کرده بودند اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و سارقان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل در پایان به دامداران توصیه کرد: محل نگهداری احشام خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت مشاهده پرسه زنی افراد مشکوک در اطراف محل نگهداری احشام بلافاصله با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهید. 

 
انتهای پیام/م 

دستگیری اعضای یک باند حرفه ای سارقان احشام

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.