جو بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که در روز‌های اخیر به دلیل آزار جنسی یک زن مورد انتقاد‌های گسترده‌ای قرار گرفته بار دیگر به رفتار نامناسب جنسی متهم شد.

معاون اوباما بار دیگر به رفتار ناشایت جنسی متهم شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از هیل، جو بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که در روز‌های اخیر به دلیل آزار جنسی یک زن مورد انتقاد‌های گسترده‌ای قرار گرفته بار دیگر به رفتار نامناسب جنسی متهم شد.

ایمی لپوس، دستیار سابق جیم هیمس، عضو مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد که در سال ۲۰۰۹ در جریان یک مراسم جمع‌آوری کمک‌های مالی برای حزب دموکرات، بایدن او را به نحو نامناسبی لمس کرده است.

لپوس در مورد اینکه چرا تاکنون در این مورد شکایتی نکرده، گفته است: «من هرگز شکایت نکردم. صادقانه بگویم، چون او معاون رئیس‌جمهور بود و من کسی نبودم.»

وی همچنین گفته اقدام بایدن خلاف حد و مرز شأن و احترام بوده و معاون وقت رئیس‌جمهور آمریکا نباید چنین رفتاری انجام می‌داده است.

سخنگوی بایدن فعلا به این ادعای جدید پاسخی نداده است.

روز جمعه هم زنی دیگر به نام لوسی فلورس نماینده سابق مجلس نمایندگان نوادا با انتشار یادداشتی ادعا کرد که بایدن در سال ۲۰۱۴ در یک مراسم انتخاباتی او را به نحوی ناشایست و بیش از حد خودمانی لمس کرده است.

بایدن این ادعا را رد کرد و گفت تصور نمی‌کند که رفتاری که داشته دور از آداب بوده است.

این در حالی است که بایدن حتی در برابر دوربین‌ها بار‌ها رفتار‌های سؤال‌برانگیزی با زنان و دختران جوان داشته و همین امر بار‌ها سوژه رسانه‌ها شده است. پر سر و صداترین مورد از این اقدامات، به رفتار عجیب او با همسر اش کارتر وزیر دفاع وقت آمریکا در سال ۲۰۱۵ بود که در رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: فساد اخلاقی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار