معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا اتهامات جنسی وارد شده علیه خود را تکذیب و اعلام کرد به یاد نمی‌آورد رفتار ناشایستی داشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، جو بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا روز گذشته به اتهامات جنسی وارد شده علیه خود، واکنش نشان داد و آن‌ها را تکذیب کرد.

وی در این خصوص اعلام کرد: در طول همه سال‌هایی که در کمپین‌های انتخاباتی کار کرده ام و هم در زندگی شخصی ام، بار‌ها با افراد مختلف دست داده ام و عشق و حمایتم را به افراد منتقل کرده ام. در هیچکدام از این موارد –هرگز— فکر نکردم که رفتار ناشایستی داشته ام. اگر چنین برداشتی از رفتارم شده است، من با احترام به آن گوش می‌دهم. اما هرگز قصدی نداشته ام.

بایدن در بخش دیگری از سخنانش هم اعلام کرد که اتفاقی که به گفته لوسی فلورس، نامزد فرمانداری نوادا در سال ۲۰۱۴ افتاده است را هم به یاد نمی‌آورد. وی گفت: این لحظات را به یاد نمی‌آورم و حتی برای آنچه که شنیدم هم متعجب شدم. اما ما در دوره‌ای هستیم که زنان احساس می‌کنند می‌توانند تجربیات خود را به زبان بیاورند و مردان هم باید مراقب باشند.

داستان از این قرار است که لوسی فلورس روز جمعه در یادداشتی در نشریه «کات» بایدن را به آزار و اذیت جنسی در سال ۲۰۱۴ در یک کمپین انتخاباتی متهم کرد. «بیشتر بخوانید»

فلورس روز گذشته در مصاحبه با شبکه سی ان ان اعلام کرد: بسیار خوشحال هستم که بایدن به این حرف‌ها گوش می‌دهد. اما او باید بپذیرد که رفتارش اشتباه بوده است.

این اخبار علیه جو بایدن در حالی منتشر شده که احتمال می‌رود وی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا نامزد شود. نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد جو بایدن حامیان زیادی را در حزب دموکرات دارد و ممکن است بتواند ترامپ را در دور بعدی انتخابات هم شکست دهد.

بایدن به مدت ۸ سال معاون باراک اوباما بود و ۳۶ سال هم در مجلس سنای آمریکا خدمت کرد. وی هنوز به طور رسمی نامزدی خود برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۰ را اعلام نکرده؛ اما انتظار می‌رود خیلی زود وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی شود.

انتهای پیام/

واکنش بایدن به متهم شدنش به فساد جنسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار