کلین کانوی گفت: تهدید رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر بستن مرز مکزیک باید جدی گرفته شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، کلین کانوی، مشاور کاخ سفید روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد که تهدید «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا مبنی بر بستن مرز مکزیک باید جدی گرفته شود.

وی در گفتگو با شبکه فاکس نیوز اعلام کرد: این حرف او بلوف نیست. باید حرف رئیس جمهور را جدی بگیرید. کنگره می‌تواند مشکل مهاجران را حل کند. آمریکا هرگز تاکنون با چنین موجی از هجوم پناهجویان مواجه نشده بود.

ترامپ در روز‌های گذشته دو بار اعلام کرد که احتمالا مرز مکزیک را به دلیل هجوم بیش از حد مهاجران خواهد بست. وی در توییتر خود نوشت: در صورتی که مکزیک مانع ورود مهاجران غیرقانونی به آمریکا نشود، مرز مکزیک را خواهد بست.

کانوی در بخش دیگری از این مصاحبه به اتهامات جنسی مطرح شده علیه جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا واکنش نشان داد و گفت: جو بایدن با مشکلات بزرگی در این خصوص مواجه خواهد شد.

او همچنین اقدام «لوسی فلورس»، نامزد فرمانداری نوادا را که این جرأت را یافت تا جو بایدن را به آزار جنسی متهم کند، تحسین کرد. فلورس روز جمعه در یادداشتی در نشریه «کات» جو بایدن را به آزار جنسی متهم کرد. وی نوشت: او (بایدن) در یک رویداد انتخاباتی به من نزدیک شد و مرا مورد آزار جنسی قرار داد. ذهن من نمی‌توانست درک کند که چه اتفاقی افتاده است. من خجالت زده، شوکه و گیج بودم.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، کاخ سفید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
این که اخراج شده بود
آخرین اخبار