رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تصمیماتی که دولت در سال ۹۷ و در حوزه ارز اتخاذ کرد به کشور آسیب زد، اما در نیمه دوم سال بخشی از آن جبران شد.

تصمیمات ارزی دولت در نیمه سال ۹۷ به کشور آسیب زدمحمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص عملکرد اقتصادی دولت در سال ۹۷ گفت: عملکرد اقتصادی دولت در ابتدای سال، خیلی نامناسب و بدون هدف بود.

وی افزود: معتقدم تصمیماتی که در حوزه ارز اتخاذ شد به کشور آسیب زد، اما در نیمه دوم سال۹۷ بخشی از آن هم با تغییر سیاست‌ها و هم با تغییر مدیریت‌ها جبران شد.

پورابراهیمی تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از فضای جدیدی که پیش آمده و همکاری و تامل بیشتر دولت با ارکان نظام مانند مجلس، بتواند وضعیت اقتصادی کشور را بهبود ببخشد و تجربه‌ای برای سال‌های آینده باشد، انشالله بهتر عمل کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تحقق شعار سال ۹۷ مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، گفت: اگر بخواهیم بخش‌های مختلف در حوزه اقتصاد را ارزیابی کنیم باید داده و گزارش داشته باشیم، اما متاسفانه این شعار در حد متوسط هم تحقق پیدا نکرده است چه برسد در حد مطلوب.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید حسین
۲۲:۱۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
تصمیمات دولت در مورد ارز زندگی بعضی ها را که تمام زندگیشان را پس انداز کرده بودند موجب نابودی در هر دونیمه سال شد ومثل سیل اخیر که به بسیاری از هموطنان خسارتهای جبران ناپذیری وارد کرد برای بعضی ها هم از این سیل بدتر بود وهیچ وقت فرصت جبران ان وجود ندارد
آخرین اخبار