رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: تحقق شعار سال یعنی اولویت کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در سال جدید است.

عینی/حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تصویب قانون حداکثر استفاده از توان داخلی و حمایت از کالای ایرانی در مجلس گفت: براساس گزارش این کمیسیون در حوزه نظارتی، توانستیم این قانون را تدوین و به صحن علنی ارائه کنیم.

وی ادامه داد: البته پیش از این در زمینه حداکثر استفاده از توان داخلی و حمایت از کالای ایرانی قوانینی وجود داشت که ما اصلاحاتی را انجام داده و برخی قوانین دیگر را به آن اضافه کردیم و این قانون جدید اکنون بیشتر راهبردی است.

فولادگر بیان کرد: همچنین در بحث نظارتی مجلس، جلسات مختلفی با دستگاه‌های اجرایی در حوزه تولیدات داخلی و وزرا داشتیم و مسلماً با توجه به شعار سال یعنی رونق تولید بعد از عید نوروز به صورت جدی برگزاری این جلسات را پیگیری خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس با تأکید براینکه در بودجه سال ۹۸ ظرفیت چندانی برای افزایش بودجه برای حمایت از کالای ایرانی وجود نداشت، گفت: ما بررسی‌های مختلفی را انجام دادیم که بدانیم آیا می‌شود، پیشنهاداتی را در این زمینه ارائه کرد که متاسفانه ظرفیت چندانی وجود نداشت و طبق روال هر سال تصویب شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار