رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی ضمن تشکر از تمامی زحمات مجلسیان گفت:‌ عملکرد نمایندگان را در سال ۹۷ مقبول نمی‌دانم.

اولویت مجلس در سال جدید باید معیشت مردم و رونق اقتصادی باشد/ به مجلس در سال گذشته نمره قبولی نمی‌دهمحمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اولویت‌های مجلس در سال ۹۸ گفت: معیشت، خواست‌های مردمی، رونق اقتصادی، تولید ملی، حمایت از کالای ایرانی و... در کنار یک نظارت دقیق باید اولویت مجلس در سال جدید باشد.

وی اظهار کرد: ما باید به سمتی حرکت کنیم که مردم احساس کنند، مجلس با تمام دقت و قدرت ناظر اعمال و رفتار‌های دولت است و هیچ چیزی را بر منافع مردم و نظام ترجیح نمی‌دهد.

حاجی‌بابایی بیان کرد: نمایندگان در سال ۹۷ تلاش‌های بسیاری را انجام دادند، اما قابل قبول نبود و ما باید بتوانیم تقریبا تا پایان سال جدید و دوره نمایندگی خود کار قابل قبولی انجام دهیم و مردم این گونه احساس خواهند کرد که وکلای ملت مشکلات آن‌ها را فهمیده و رفع می‌کند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی بزرگترین انتقاد به مجلس را عدم نظارت کافی دانست و افزود: مجلس قدرتمندانه در مباحث نظارتی و اقتصادی ورود نمی‌کند و به نوعی در حاشیه دولت قرار گرفته است، البته نمی‌گویم اصلا نظارت و تذکری وجود نداشته بلکه در حد قد و قامت مجلس شورای اسلامی نبوده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ضمن تشکر از تمامی زحمات مجلسیان در سال ۹۷ تأکید کرد: عملکرد مجلس را در سال گذشته خیلی مقبول نمی‌دانم، زیرا بروز و ظهور کافی در مسائل کشور نداشته است.

نماینده مردم همدان همچنین بهترین روز را در سال ۹۷، ۲۲ بهمن دانست و گفت: این راهپیمایی با وجود مشکلات اقتصادی بسیار پرشورتر نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد و می‌توان تلخ‌ترین روز را هم حادثه تروریستی اتوبوس نیرو‌های سپاه که منجر به شهادت تعدادی از فرزندانمان شد، نام برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار