مشاور امنیت ملی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد واشنگتن به سیاست خود مبنی بر اعمال بیشترین فشار بر ایران تا «تغییر رفتار تهران» ادامه خواهد داد.

ادعای تازه جان بولتون: آمریکا به اعمال بیشترین فشار بر ایران تا تغییر رفتار تهران ادامه خواهد دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا، امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای ادعا‌های همیشگی علیه ایران را مطرح ساخت و اظهار داشت آمریکا بر سیاست اعمال بیشترین فشار بر ایران تا تغییر رفتار تهران ادامه خواهد داد.

جان بولتون در حساب توئیتری خود مدعی شد: «مدت بسیار طولانی است که رژیم ایران سیاست ایجاد درگیری و بی‌ثباتی را برای گسترش نفوذ و تهدید خود بر همسایگانش با هزینه کم در پیش گرفته است. دیگر بس است. ما به اعمال فشار حداکثری ادامه خواهیم داد تا تهران دست از رفتار غیرقابل قبول خود بردارد».

در ماه مه سال ۲۰۱۸ میلادی، آمریکا به طور یکجانبه از توافق هسته‌ای ایران خارج شد و تحریم‌های گسترده‌ای را علیه کشورمان از جمله تحریم‌هایی علیه شرکت‌ها و موسسات مالی اعمال کرد.

چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس و اتحادیه اروپا و دیگر امضاکنندگان توافقنامه برجام از این اقدام آمریکا انتقاد کردند. اتحادیه اروپا از آن زمان تاکنون تلاش کرده است مکانیسم‌های ویژه‌ای را برای دور زدن تحریم‌های آمریکا به کار ببندد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
حرفی هم از مادر شوهر بشنویید
آخرین اخبار