رئیس ستاد بحران استان همدان از تخریب ۳۷ پل در استان همدان براثر بارندگی‌ها خبرداد.

تخریب ۳۷ پل در استان همدان /قطعی برق و گاز در ۱۱۶ روستای استان همدانعلیمردان طالبی، رئیس ستاد بحران استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: با بارش‌های دو روز اخیر   در بیشتر نقاط استان آبگرفتگی وجود دارد و طی این مدت ۳۷ پل روستایی و شهری تخریب شده که برخی از آن‌ها به عمد و برای تغییر مسیر آب تخریب شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت تاکنون گاز ۱۱ روستاس شهرستان نهاوند قطع شده است افزود: برق ۱۰۵ روستا هم در شهرستان‌های نهاوند و ملایر به دلیل سقوط تیر‌های برق، قطع شده است.

طالبی از اصلاح برقرسانی و گازرسانی به این روستا‌ها خبر داد واظهار داشت: مسئولان و دستگاه‌های خدمات رسان به دنبال رفع این مشکلات هستند.

وی از تخریب ۱۵۵ واحد مسکونی در شهر‌ها و ورستا‌ها بر اثر بارش شدیدو برف هم خبر داد و گفت: با این بارش‌ها ۲ هزار هکتار زمین کشاورزی در شهرستان اسدآباد و کبودراهنگ آبگرفته و ۱۱۲ واحد دامی سبک و سنگین استان طی این مدت تخریب شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۵۰ راس دام سبک و سنگین با این بارش‌ها تلف شده اند.

رئیس ستاد بحران از تخلیه اضطراری برخی از روستا‌های اسدآباد به دلیل احتمال سیلاب و سیل در این مناطق هم خبر داد و افزود: برخی از ساکنین خانه‌های در مسیررودخانه‌ها و مسیر سیلاب‌ها تاکنون تخلیه و ساکنان آن‌ها به روستا ها‌ی هم جوار و یا شهرها انتقال داده شده اند.

انتهای پیام/ا

سیلابی شدن همه روستا‌های استان همدان

برچسب ها: ستاد بحران ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.