مدیر کل جمعیت هلال احمر استان همدان از امداد رسانی ۳۴۶ امداد گر این جمعیت به افرادی که در استان با مشکل آبگرفتگی و سیلاب مواجه هستند، خبر داد.

امداد رسانی ۳۴۶ امدادگر هلال احمر به مردم مانده در سیلاب استان همدانابراهیم کارخانه ای، مدیر کل جمعیت هلال احمر استان همدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت:تا پیش از از هشدار‌های ستاد بحران استان روزانه ۱۱۴ نیروی هلال احمر به طور شبانه روزی به مسافران نوروزی و مردم استان خدمات رسانی می‌کردند و با بارش شدید برف و باران در استان نیرو‌های امداد رسان ما به ۳۴۶ نفر در شبانه روز افزایش یافت.
وی افزود: ازاین نیرو‌های هلال احمر ۲۳۲ نفر در شهر‌ها و روستا‌ها برای خروج آب از منازل وجاده‌ها مشغول به کمک رسانی هستند.

کارخانه ای گفت: همچنان امداد رسانیی به خانواده های دچار سیلاب شده ادامه دارد و در صورت نیاز نیروهای بیشتری از جمعیت هلال احمر را فراخوان و دعوت به همکاری می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در طرح نوروزی امداد گران هلال احمر تا روز ۱۷ فرورودین به طور شبانه روزی در جاده‌ها و شهر‌ها و روستا‌ها مستقر می‌شوند، اظهار داشت: نیرو‌های ما در ۱۲ پایگاه ثابت جاده ای، ۷ پایگاه موقت جاده ای، یک تیم واکنش سریع و یک پایگاه ثابت کوهستانی حضور دارند.


انتهای پیام/ا

افزایش نیرو‌های جمعیت هلال احمر برای نجات مردم از باران شدید در استان همدان

برچسب ها: هلال احمر ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.