بارش باران شدید و برف در شبانه روز گذشته باعث قطع برق و گاز در برخی از روستا‌های استان همدان شد.

قطع برق و گازروستاها ی استان همدان بر اثر سیلاب و آبگرفتگیسعید شاهرخی، استاندار همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: بارش شدید برف و باران درشبانه روز گذشته باعث آبگرفتگی وسیلابی شدن در برخی نقاط استان همدان شده است.

وی افزود: با این بارش‌ها تا کنون گاز در ۸ روستای استان و برق مردم در ۲۰ روستا قطع شده است.

استاندار همدان از اماده باش تمام نیرو‌های ستاد بحران استان خبر داد و اظهار داشت: تمام مسئولان و اعضای این ستاد در سارسر استان حضور دارند و خدمات رسانی به مردم را برعهده دارند.

شاهرخی از کشته شدن یک نفر بر اثر برقگرفتگی هم خبر داد و گفت: این مرد در حین تخلیه آب منزل خود دچار برق گرفتگی شد و درگذشت.

وی با اشاره به خسارت‌های بالا در بخش کشاورزی استان همدان گفت: بر اثر سیلابی شدن زمین‌های کشاورزی و تخریب بنا‌های مرغداری‌ها و دامداری‌ها و انبار‌های علوفه را هم داشته ایم که بعد از تمام شدن بارندگی‌ها برآورد می‌شود.

وی بر وصل شدن برق و گاز روستا‌هایی که با سیلاب قطع شده اند هم در اولین زمان ممکن از سوی شرکت‌های خدمات رسان تاکید کرد و افزود: ما با تخلیه مناطق پر خطر در روستا‌ها و مسیر رودخانه‌ها به دنبال نداشتن تلفات جانی از طریق این بارش‌های شدید برف و باران و سیلاب‌ها هستیم.

استاندار همدان ادامه داد: هم اکنون تمام جاده‌های اصلی استان همدان باز است و بازگشایی برخی جاده‌های روستایی که به دلیل بارش برف مسدود شده اند در حال انجام است.

انتهای پیام/ا

بارش برف و سیلاب باعث قطعی برق و گاز در برخی روستا‌های استان همدان شد

 

 

برچسب ها: ستاد بحران ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.