مدیرکل روابط عمومی شهرداری کرمانشاه گفت : ازشب گذشته تا تا صبح امروزحدود ۱۰۰ عملیات رفع آب‌گرفتگی منازل و خودرو‌های درگیر سیل در شهر کرمانشاه، انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امیررضا دولتشاهی مدیرکل روابط عمومی شهرداری کرمانشاه در خصوص رفع آب‌گرفتگی منازل و خودرو‌های درگیر سیل در شهر کرمانشاه، تا صبح امروز به حدود ۱۰۰ مورد اشاره کرد.

وی گفت : با همکاری نیرو‌های امداد و نجات، شهرداری و آتش‌نشانی شب گذشته آبگرفتگی در منازل مناطق ظفر، چهل متری سیروس، جلیلی، وزیری، الهیه، پل جانبازان، ۲۲ بهمن، چهارراه نوبهار و شهرک رسالت رفع شد.

وی از گرفتار شدن تعداد زیادی خودرو در معابر و بزرگراه‌های کرمانشاه خبر داد و افزود: ساعت ۶ صبح امروز نیز منطقه ملاحسینی آب گرفتگی اعلام شد که توسط نیرو‌های شهرداری و آتش‌نشانی رفع مشکل شد.

دولتشاهی از استقرار ۱۰ ایستگاه ثابت و سایر در کرمانشاه خبر داد و افزود: ۱۲۰ خودرو سبک و سنگین شهرداری و ۴۵ خودرو آتش‌نشانی آماده خدمات‌رسانی به همشهریان هستند.

مشاور شهردار کرمانشاه ضمن تشکر از همکاری مردم با امدادرسانان شهرداری و آتش‌نشانی، گفت: بیشترین نیرو‌های عملیاتی در حال آماده‌باش کامل هستند و هشت اکیپ گشت سیار در سطح شهر در حال تردد است.

وی در پایان، گفت: به منظور حفاظت بیشتر از شهروندان جداره‌بندی رودخانه قره‌سو، رودخانه چمبه‌شیر، نهر کرناچی انجام شده و از عموم مردم درخواست می‌شود تا عبور باران‌های سیل‌آسا از تردد غیرضروری اجتناب کنند .

 

 

انتهای پیام/د

استقرار ۱۰ ایستگاه ثابت و سایر در کرمانشاه

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.