مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : این استان از ابتدای نوروز تاکنون علیرغم نامساعد بودن هوا، رتبه چهارم کشور از نظر بازدید از اماکن گردشگری را کسب کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امیدقادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : بر اساس آمار‌های رسمی کمیته آمار و اطلاعات ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، در بازه زمانی ۲۹ اسفند تا پایان ۱۰ فروردین، کرمانشاه پس از استان‌ های تهران، فارس و اصفهان رتبه چهارم کشور را از نظر بازدید از اماکن گردشگری کسب کرده است.

وی گفت : در مدت یاد شده یک میلیون و ۲۶۱ هزار و ۶۸۲ نفر از جاذبه‌های مختلف گردشگری، تاریخی و طبیعی استان کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اضافه کرد: در این بازه زمانی ۵۱۴ هزار و ۶۴۲ نفر نیز در اقامتگاه‌های درنظر گرفته شده تحت نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر و تسهیلات نوروزی شامل هتل ها، هتل آپارتمانها، سکونتگاه‌های بومی، مدارس، سالن‌های ورزشی، مراکز اقامتی شهرداری و... سکونت داشته‌اند.

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از بین جاذبه‌های بکر و دیدنی استان کرمانشاه به ترتیب بیشترین بازدید مربوط به محوطه تاریخی فرهنگی تاق بستان، میراث جهانی بیستون، غار قوری قلعه، تکیه معاون الملک و معبد آناهیتا بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

کرمانشاه پس از استان‌ های تهران، فارس و اصفهان رتبه چهارم کشور را از نظر بازدید از اماکن گردشگری کسب کرده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.