فرماندار اسدآباد با اشاره به تداوم بارش‌ها در این شهرستان گفت: بیشتر روستا‌های اسدآباد در محاصره آبگرفتگی هستند و بازگشایی مسیر‌ها در این مناطق ادامه دارد.

روستا‌های اسدآباد در محاصره آب / تخریب بیش از ۱۰۰ خانهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کریم حمیدوند فرماندار اسدآباد بیان کرد: روستا‌های علی آباد، پیرشمس الدین، کوانج، نجف آباد، لک لک، قاسم آباد و دولت آباد وضعیت بحرانی دارند.  

وی خاطرنشان کرد: در اثر طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی روستا‌ها بیش از یک هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زیر کشت این شهرستان زیر آب رفت و افزون بر یکصد خانه کم دوام و کاهگلی تخریب شد.

حمیدوند گفت: در برخی از روستا‌ها مانند نصرت آباد آبگرفتگی شدید بود و اهالی به خانه‌های امن داخل روستا منتقل شدند و جاده روستا نیز شکافته و مسیر آب بازگشایی شده است.  

فرماندار اسدآباد یادآوری کرد: بررسی‌ها برای جمع بندی خسارت‌های وارده از بارش‌های اخیر ادامه دارد و به زودی اعلام می‌شود.
به گفته کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی همدان برف و باران تا اواخر وقت امروز مهمان همدان است و از فردا باد و رگبار‌های موقت در انتظار سیزده بدر همدان است.  

انتهای پیام/د.ا

روستا‌های اسدآباد در محاصره آب هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار