بخشدار خزل نهاوند از قطع محور‌های ارتباطی بخش خزل نهاوند خبر داد و گفت: تردد در محور نهاوند کرمانشاه به‌کندی انجام می‌شود.

قطع محور‌های ارتباطی بخش خزل نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، روح‌الله سلگی بخشدار خزل نهاوند با اشاره به بارش باران و برف در بخش خزل نهاوند، گفت: در حال حاضر تمامی محور‌های روستایی بخش خزل مسدود شده است، اما محور نهاوند کرمانشاه با دلیل بارش شدید برف تردد با کندی مواجه است.

وی افزود: اکثر روستا‌های بخش خزل شاهد آب‌گرفتگی بوده که با بسیج امکانات و حضور نیرو‌های مردمی و بسیج و سپاه خوشبختانه بخش اعظمی از این آب‌گرفتگی‌ها رفع و هدایت شد.

بخشدار خزل با تاکید بر اینکه در حال حاضر در روستا‌های موسی‌آباد، حسین‌آباد سرکان و دو الی سه روستای دیگر شاهد آب‌گرفتگی هستیم تصریح کرد: در تلاش هستیم با بهره‌گیری از امکانات موجود مشکل آب‌گرفتگی چند روستای باقی‌مانده نیز رفع شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش خزل از ابتدای بارش‌ها شاهد تخریب برخی منازل قدیمی به علت شدت بارش بوده‌ایم، گفت: خوشبختانه درمجموع تخریب‌ها گسترده نبوده و در این راستا مجروح و یا فوتی نداشته‌ایم.
انتهای پیام/ص. ف

محور‌های ارتباطی خزل نهاوند قطع شد

برچسب ها: بارش برف ، آبگرفتگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.