معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه سیل فعلا خسارت شدیدی در استان نداشته گفت : برآورد خسارت ها در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهرداد سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به شدت گرفتن بارش های سامانه ورودی به جو استان از شب گذشته گفت : آنطور که کارشناسان هواشناسی اعلام کرده اند شدت بارش ها تا ساعات دیگر هم ادامه دارد و هم اکنون نیز شاهد بارندگی در تمام سطح استان هستیم.

وی با بیان اینکه در برخی نقاط استان آبگرفتگی شدید و در برخی نقاط دیگر سیل گزارش شده است، گفت : خوشخبتانه با تمهیدات اندیشیده شده و همکاری مردم تاکنون خسارت شدید سیل در استان گزارش نشده است.

سالاری با بیان اینکه در بحث مدیریت بحران اولویت با حفظ جان افراد است گفت: خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از تلفات جانی بر اثر سیل در سطح استان نداشته ایم.

وی تاکید کرد: برخی واحدهای روستایی و شهری فرسوده دچار آسیب شده اند، از جمله سه واحد مسکونی درمحله ملاحسینی و کهریز کهنه کرمانشاه که تخریب آنها با آسیب جانی همراه نبوده است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه برآورد خسارت های سیل در دست انجام است گفت: احتمالا تا ساعاتی دیگر بتوانیم برآورد اولیه از خسارات سیل در استان داشته باشیم.

وی از قطع آب چند روستا در سطح استان خبر داد و افزود: آبرسانی به این روستاها و تلاش برای برقراری آب شرب آنها در دست پیگیری است.

سالاری از مسدود شدن محور حمیل به ایلام هم بر اثر ریزش کوه خبر داد وافزود: این مسیر با خطرات بسیار همراه است و بنابراین موقتا مسدود شده است .

 

 

انتهای پیام/د

شدت بارش ها تا ساعات دیگر هم ادامه دارد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.