معاون مشارکت‌های مردمی، مسکن، اشتغال و مراکز غیردولتی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : ۱۴۵۵ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در معرض خطر سیلاب هستند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،ماندانا مالمیر معاون مشارکت‌های مردمی، مسکن، اشتغال و مراکز غیردولتی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از مهیاشدن شرایط اسکان اضطراری برای مددجویان بهزیستی مناطق در معرض آسیب سیل در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد .

وی گفت : ۱۴۵۵ واحد از منازل مددجویان در معرض خطر سیلاب قرار دارند .

زهره شریفی رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه اعلام کرد:با مراجعه حضوری مددکاران اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه وضعیت ۳۰۸ خانوار از مددجویان ساکن در مناطق در معرض آسیب سیل مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به شرایط خانوار این افراد به مکان مناسب منتقل یا اقدامات ایمن سازی برای آن‌ها انجام گرفت .

وی گفت: با همکاری هلال احمر 50 تخته چادر برای اسکان اضطراری مددجویان تهیه شده که تعداد 17 چادر در سالن ورزشی شهید ادبیان برپا شده و در صورت نیاز هم تعدادی دیگر در مجتمع فرهنگی رفاهی بهزیستی جانمایی خواهد شد.

وی یادآور شد: در مرکز نگهداری سالمندان "شمیم مهر" نیز برای اسکان 50 نفر با امکانات کامل تمهیدات لازم اندیشیده شده است

بهمن بوچانی رئیس اداره بهزیستی سرپل ذهاب گفت: با بررسی‌های صورت گرفته خانوار‌های ساکن در محلات پرخطر و حاشیه نشین رودخانه الوند و محله میانکل، محله حاشیه‌ای فولادی و سایر اماکن که در مسیل آبگرفتگی و سیلاب بودند با هماهنگی و حمایت فرمانداری و ستاد بحران به کمپ‌های امن انتقال و اسکان داده شدند.

وی همچنین عنوان کرد: در طی استقرار و بازدید‌های میدانی کارشناسان اورژانس اجتماعی در محلات فوق مداخلات روانی اجتماعی وآرام سازی برای ۱۰۰ نفر انجام گرفت و هشدار جابه جایی واسکان اضطراری مددجویان این اداره به تعداد ۱۵ خانوار صورت پذیرفت .

 

 

انتهای پیام/د

مهیاشدن شرایط اسکان اضطراری برای مددجویان بهزیستی

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.