فرماندار لردگان گفت:برای افزایش ظرفیت سد و جلوگیری از سرریز در حال ترمیم و اصلاح سد با سنگ‌چینی هستیم؛ زیرا در صورت سرریز شدن روستای گنج مورد تهدید سیلاب قرار می‌گیرد.

افزایش ظرفیت سد خاکی گنج در دستور کار قرار گرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،برهان حسین‌پور فرماندار لردگان  با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرستان لردگان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، نماینده مردم شهرستان لردگان و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت: از صبح امروز بازدید میدانی از سد خاکی روستای گنج صورت گرفته است.

فرماندار لردگان افزود: ظرفیت این سد به‌علت بارش تکمیل شده است و برای افزایش ظرفیت سد و جلوگیری از سرریز در حال ترمیم و اصلاح سد با سنگ‌چینی هستیم؛ زیرا در صورت سریز شدن این سد روستای گنج مورد تهدید سیلاب قرار می‌گیرد.

وی از رانش زمین در روستای منارجان از توابع پشتکوه بخش فلارد خبر داد و خاطرنشان کرد: حدود ۷ خانه مسکونی در معرض خطر در این روستا تخلیه شده است و ساکنان در ۳ مدرسه ابتدایی اسکان داده شده‌اند.

حسین‌پور با بیان اینکه میزان بارش در شهرستان لردگان تا ساعت ۱۵ امروز ۶ میلی‌متر گزارش شده است، توضیح داد: در حال حاضر در حال حرکت به سمت منطقه رودشت برای بررسی وضعیت هستیم.

فرماندار لردگان در پایان اظهار کرد: صبح امروز بازدیدی از سه بند پخش سیلاب در منطقه کلامویی، برجویی و سینی به‌همراه مسؤولان منابع‌طبیعی داشتیم تا تصمیمات لازم جهت جلوگیری از مشکلات این بند‌ها اتخاذ شود.

انتهای پیام /ا

افزایش ظرفیت سد خاکی گنج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار