همزمان با دهه مبارک فجر، ۶۴ پروژه عمرانی در شهرستان لردگان بهره‎برداری می‌شود.

۶۴ پروژه عمرانی در لردگان بهره‎برداری می‌شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، برهان حسین‌پور فرماندار لردگان گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر امسال، ۶۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۳۵ میلیارد ریال در این شهرستان بهره برداری می‌شود.
 
وی افزود: با بهره برداری از این پروژه‌ها، زمینه اشتغال ۷۵ نفر فراهم خواهد شد.

حسین‌پور اضافه کرد: این پروژه‌ها در زمینه‎های قالب بهداشتی و درمانی، ورزشی و آموزشی، طرح صنعتی تولید آجر نسوز، گردشگری و برق رسانی و آبرسانی به مناطق روستایی، طرح‌های هادی روستایی، واحد‌های مسکن مددجویی و طرح‌های دامپروری، شیلات و کشاورزی است.

وی ادامه داد: همچنین در دهه فجر امسال، چهار پروژه شامل احداث چهار واحد مسکن مددجویی در مناطق روستایی، اصلاح شبکه برق رسانی روستای طلایه، توسعه شبکه فیبر برق رسانی به شهر لردگان و آسفالت معابر شهری و روستایی با بیش از شش میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی می‌شود.

 حسین‌پور، پروژه انتقال آب به شهر سردشت و ۵۳ روستای تابعه، پروژه چهار خطه محور‌های لردگان به فلارد و لردگان به آتشکاه، تأمین آب آشامیدنی و کشاورزی بخش خانمیرزا را از مهم‌ترین طرح‌های در دست اجرا در شهرستان لردگان بیان کرد.

وی پیش بینی کرد: پروژه پتروشیمی لردگان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد، در سال آینده به بهره برداری رسد.

از ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ن

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار