سازمان راهداری اعلام کرد : از ۲۵ اسفند تا ۱۰فروردین ۹۸بالغ بر ۶ میلیون و ۶۵۱ هزار و ۹۴۷ تماس با سامانه ۱۴۱ از سوی هموطنان و کاربران جاده‌ای ثبت شده است.

ثبت بیش۶ میلیون تماس با سامانه ۱۴۱به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، علی اکبر آشوری مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان این مطلب اظهار داشت: این آمار نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته بیش از ۴۲۰.۵ درصد افزایش نشان می‌دهد که این امر به دلیل افزایش ظرفیت زیرساختی دریافت تماس‌های ۱۴۱ از سراسر کشور همچنین اطلاع رسانی و شناخته شدن بیشتر سامانه ۱۴۱ در نزد کاربران جاده‌ای است.

وی افزود:کل تماس‌های تلفنی بخش پاسخگویی ۱۴۱ از ابتدای طرح نوروزی ۲۵ اسفند تا ۱۰ فروردین سال جاری  بالغ بر ۱۱۸ هزار و ۶۱۶ مورد بوده است که نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته ۱۷.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد 

آشوری در خصوص سهم سامانه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی ۱۴۱ در مدت مذکور بیان کرد: بالغ بر ۷۸۹ هزار و ۷۲۰ بازدید کاربران از سایت www.۱۴۱.ir (که نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته ۹۳.۱ درصد افزایش نشان می‌دهد)، تعداد ۵۶۴ هزار و ۴۵۱ درخواست کاربران در اپلیکیشن همراه ۱۴۱ (که نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته ۶۹.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد) ثبت گردیده است.

وی همچنین افزود: کل پیامک ارسال شده با سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ به هموطنان بالغ بر ۳۶۷ هزار و ۹۰۱ پیامک بوده است که نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته ۱۲۳.۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید: انسداد ۷ محور اصلی و ۲۲ محور غیر شریانی کشور/ ترمیم بیش از ۷هزار کیلومتر راه تخریب شده براثر سیل


وی از رانندگان و مسافران جاده‌ای درخواست کرد تا برای سفری ایمن و با آرامش خاطر قبل از سفر حتماً از وضعیت راه‌های کشور از طریق سامانه‌های جامع ۱۴۱ مطلع شوند.

گفتنی است، در راستای توجه به حقوق شهروندی و دسترسی آزاد هم‌وطنان به اطلاعات جاده‌ای، در سامانه جامع اطلاع‌رسانی ۱۴۱ اطلاعات مربوط به تصاویر لحظه‌ای از وضعیت ترافیکی راه‌های کشور و سایر اطلاعات مورد نیاز مسافران ارایه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار