اکبری گفت:با توجه به بارش های پیش رو، ۱۴ هزار راهدار، ۹ هزار ماشین‌آلات و ۲ هزار گشت راهداری در راه‌های کشور مستقر هستند.

آماده‌باش ۱۴هزار راهدار در راه های مواصلاتی کشوربه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اکبری مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درخصوص تدابیر اندیشیده شده بابت ورود سامانه بارشی که از امروز سراسر کشور را در بر خواهد گرفت، اظهار کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی‌هایی که بلافاصله به همکاران‌مان در راهدارخانه‌ها داده شد همه در راه‌هایی که پتانسیل بارندگی شدید دارند، مستقر هستند و اطلاعات هواشناسی به صورت لحظه‌ای به همه استان‌ها مخابره می‌شود.

وی ادامه داد: استان‌های هدف و مورد نظر به صورت آماده‌باش کامل است و در این بین ۱۴ هزار راهدار به انضمام ۹ هزار ماشین‌آلات و ۲ هزار گشت راهداری در راه‌های کشور مستقر هستند.


بیشتر بخوانید: احداث ۱۷ پل موقت توسط راهداران گلستان و سپاه


مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: طبق قولی که رییس جمهوری محترم و مقام عالی وزارت در مصاحبه‌ها و بازدید‌های خودشان داشتند این قول را می‌دهیم که ظرف یکی، دو ماه آینده بازگشایی‌های اضطراری محور‌ها انجام و ترمیم‌های موقت انجام شود تا طی شش ماه کار اساسی آن‌ها انجام بگیرد.

وی درخصوص بازگشت مسافران نوروزی با اشاره به اینکه عمده مسافران از پایتخت بوده‌اند، اظهار کرد: در این مدت کوتاه حدود ۷۰۰ هزار خودرو از تهران خارج شده‌اند و بیشترین تخلیه بار خودرویی از پایتخت بوده است. انباشتگی این خودرو‌ها در گیلان و مازندران است که از ۲۳۰ هزار خودرو انباشته شده در این دو استان ۱۷۰ هزار خودرو پلاک تهران را دارند که در این چند روز برخواهند گشت.

وی افزود: توصیه ما این است که افراد، سفر‌های خودشان را برای بازگشت امروز متوقف کرده و سه‌شنبه بازگردند.

انتهای پیام/

۷۰۰ هزار خودرو از تهران خارج شده‌اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار