سرپرست فرمانداری قزوین گفت: ۳۵ روستای این شهرستان برای جلوگیری از خسارت ناشی از حجم گسترده بارندگی و سیلاب احتمالی تخلیه اضطراری می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد شفیعی سرپرست فرمانداری قزوین گفت: در بخش کوهین ۱۱ روستا با ۳۸ باب منزل در حریم و بستر رودخانه‌ها واقع شده اند که از بعد از ظهر امروز برای تخلیه آن‌ها اقدام خواهد شد.

شفیعی اضافه کرد: در بخش الموت غربی هم ۲۴ روستا با ۵۶ خانوار در حریم و بستر رودخانه‌ها شناسایی شدند و اطلاع رسانی برای تخلیه اضطراری آن‌ها صورت گرفته است.

این مسئول افزود: در بخش الموت شرقی نیز با احتمال رانش در سه روستای اوانک، خشکچال و مدان مواجه هستیم، چون این روستا‌ها سابقه رانش زمین را هنگام بارندگی‌های گسترده داشته اند.

وی اضافه کرد: با بررسی‌های به عمل آمده در بخش مرکزی شهرستان هیچ خانه‌ای در بستر رودخانه قرار ندارد، ولی برنامه ریزی‌های لازم برای کاهش خسارات و تلفات آبگرفتگی در سطح بخش اندیشیده شده است.

سرپرست فرمانداری قزوین گفت: بر اساس پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی قزوین در ۱۲ ساعت آینده حدود ۷۰ تا ۱۰۰ میلی متر باران در استان قزوین می‌بارد و احتمال وقوع سیلاب را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ک

احتمال وقوع سیلاب در قزوین

 

برچسب ها: حوادث ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار