سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۰ فروردین امسال شش میلیون و ۵۵۱ هزار و ۲۹۷ زائر و مسافر وارد مشهد شده اند.

بیش از ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار نفر وارد مشهد شده اندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی فروزان سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به ورود ۶ میلیون و ۵۵۱ هزار و ۲۹۷ زائر و گردشگر به مشهد، گفت: این آمار در مقایسه با نوروز سال گذشته با کاهش یک درصدی مواجه است.
 
وی تصریح کرد: در فاصله زمانی ۲۵ اسفند سال گذشته تا پایان دهمین روز فروردین ماه جاری، ۱۰ میلیون و ۷۹۵ هزار و ۵۷ نفر به خراسان رضوی سفر کرده اند.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: شمار زائران و گردشگران نوروز امسال خراسان رضوی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با ۴/۲ درصد کاهش روبرو است.

فروزان با بیان اینکه ۸۱۸ هزار و ۱۴۴ نفر از این تعداد امسال با استفاده از امکانات حمل و نقل جاده‌ای و عمومی وارد خراسان رضوی شدند که در قیاس با پارسال ۸/۳ درصد کاهش نشان می‌دهد، افزود: ۳۱۳ هزار و ۴۵۷ زائر و مسافر قطار را بعنوان وسیله سفر خود انتخاب کردند که در مقایسه با نوروز پارسال۲/۳ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها وارد خراسان رضوی شده اند نیز ۱۶۱ هزار و ۱۹۶ نفر می‌باشد که این آمار در مقایسه با سال گذشته  ۳ /۱۸  درصد کاهش داشته است.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: در نوروز امسال تاکنون ۹ میلیون و ۵۰۲ هزار و ۲۶۰ نفر از زائران و مسافران ورودی به خراسان رضوی هم با خودروی شخصی به این استان سفر کرده اند و این میزان در مقایسه با سال گذشته ۳/۸ درصد کمتر شده است.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

ورود بیش از  ۱۰ میلیون و ۷۹۵ هزار زائر و گردشگر به خراسان رضوی

 

منبع:ایرنا

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.