یک میلیون و ۵۵ هزار نفر از پایانه‌های مسافربری شهر در دور اول سفر‌ها به مشهد وارد و از آن خارج شدند.

ورود و خروج بیش از یک میلیون نفر از پایانه‌های مسافربری مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن شریعتی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد از ورود و خروج بیش از یک میلیون و ۵۵ هزار نفر از پایانه‌های مسافربری شهر در دور اول سفر‌ها خبر داد.
 
وی افزود:کار انتقال و جابجایی این تعداد مسافر طی ۱۳ روز گذشته توسط ۴۳ هزار و ۱۶۹ دستگاه اتوبوس انجام شده است.

 وی با بیان اینکه دور اول سفر‌های نوروزی به بهترین شکل ممکن و به همت خادمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد به سرانجام رسید، اظهار کرد: طرح نوروزی ستاد استقبال از بهار این سازمان از ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز به کار کرد و تا ۲۰ فروردین امسال به زائران و مسافران ورودی و خروجی شهر مشهد ارائه خدمت می‌کند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد اضافه کرد: به معنای دیگر به طور متوسط روزانه ۸۱ هزار نفر توسط پایانه‌های مسافربری مشهد جابجا شده‌اند و روزانه ۳۳۰ دستگاه اتوبوس این وظیفه را انجام داده است.

وی با بیان اینکه خلوت‌ترین روز خدمت‌رسانی طرح نوروزی امسال ۲۵ اسفند با جابجایی ۶۹ هزار و ۶۷۵ نفر بوده است، ادامه داد: همچنین ۲۹ اسفند با جابجایی ۸۶ هزار و ۱۵۷ نفر، هفتم فروردین با جابجایی ۹۰ هزار و ۸۴۶ نفر و هشتم فروردین با جابجایی افزون بر ۹۲ هزار و ۲۵۰ زائر و مسافر در زمره شلوغ‌ترین روز‌های خدمتی این مجموعه به ثبت رسیده است.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

انتقال مسافران نوروزی در طرح استقبال از بهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.