در نوروز ۱۳۹۸ افزایش تعداد و ساعات کاری رسیدگی به امور مسافران ابن سبیل مورد توجه قرار گرفته و این مهم برای ۵۰۰ نفر در راه مانده، پیش‌بینی‌شده است.

اجرای طرح به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن شریعتی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: با اجرای طرح ابن‌السبیل در پایانه مسافربری امام رضا (ع)، ترتیب برگشت مسافران محروم و بازمانده از سفر داده می‌شود.
 
وی افزود: در این خدمت، مسافران بی‌بضاعت و مال‌باخته در سفر مشهد شناسایی و هزینه بازگشت آن‌ها به شهر و روستایشان پرداخت و از پایانه مسافربری امام رضا (ع) راهی می‌شوند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری مشهد گفت: در طرح " ابن سبیل" که سالهاست بنا به رسم میهمان‌نوازی و به دلیل تأکید روایات و احادیث به این خدمت حسنه مورد توجه شهرداری مشهد بوده، اجرا می‌شود؛ بلیت اتوبوس و هزینه غذای سفر کسانی که در سفر به مشهد، اموال آن‌ها مورد سرقت قرار گرفته و یا گم‌شده است و یا توان تهیه هزینه بازگشت به محل سکونت خود را ندارند تأمین‌شده و آن‌ها از طریق اتوبوس‌های اسکانیا و ولوی شرکت‌های مسافربری این پایانه به شهر خود بازمی‌گردند.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

بازگشت مسافران بی بضاعت به شهرشان با اجرای طرح ابن السبیل

برچسب ها: شهرداری ، اتوبوسرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.