دبیر ستاد تسهیلات نوروزی آموزش وپرورش استان بوشهر گفت: بیشترین میزبانی از گردشگران نوروزی در شهرستان‌های ساحلی بوده و از ظرفیت بیشتر مدارس این شهرستان‌ها استفاده شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین زارعی در بررسی روند فعالیت ستاد اسکان شهرستان دیر افزود: در این زمینه از ظرفیت موجود در مدارس، خانه‌های معلم، اردوگاه ها، مجتمع‌های تفریحی، ورزشی و بین راهی به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به فرهنگیان بهره گیری شده است.

وی ادامه داد: شهرستان‌های گناوه، بوشهر و دیلم بیشترین تعداد مسافر و شهر‌های خارگ، آبپخش و بردخون کمترین تعداد مسافر را داشته‌اند.

رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: امسال با راه اندازی گروه‌های بازرسی محسوس و غیرمحسوس فعالیت ستاد‌های اسکان به دقت ارزیابی شده و همین موضوع در کنار سایر خدمات ارائه شده موجب افزایش میزان رضایتمندی مهمانان نوروزی از عملکرد ستاد اسکان آموزش و پرورش شده است.

زارعی با بیان اینکه از تمام امکانات برای رفاه مهمانان نوروزی استفاده شده است، افزود: ستاد اسکان فرهنگیان استان تا پایان این هفته فعال خواهد بود.

وی با اشاره به جدیدترین آمار پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اسکان استان، گفت: تا پایان شنبه ۱۰ فروردین، ۱۵۸ هزار و ۸۷۴ نفر در قالب ۴۴ هزار و ۱۱۳ خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند که از این تعداد، ۱۴۶ هزار و ۴۲۶ نفر فرهنگی بودند.

رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: آمار اسکان مسافران نوروزی تاکنون به ۴۴۵ هزار و ۴۵۸ نفر-روز رسیده است.

انتهای پیام/ک

پذیرش ۱۵۸ هزار و ۸۷۴ نفر در ستاد اسکان فرهنگیان استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.