معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان چهارشنبه هفتم فروردین، ۱۱۷ هزار و ۸۱۸ مسافر در مدارس استان اسکان یافته‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا طراوت در بازدید از مدارس طرح اسکان شهرستان بوشهر، افزود: در این مدت، ۱۰۶ هزار و ۸۸۳ مسافر فرهنگی در قالب ۲۹ هزار و ۶۰ خانوار و هشت هزار و ۶۴۲ مسافر دیگر در قالب دو هزار و ۳۹۵ خانوار، در مدارس پذیرش شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر نیز با اشاره به جدیدترین آمار پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اسکان موقت، بیان کرد: از آغاز تعطیلات تا پایان چهارشنبه هفتم فروردین ۲۷ هزار و ۴۷۶ نفر در قالب هفت هزار و ۶۴۶ خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان اسکان داده شده‌اند.

مرتضی روان دوست ادامه داد: از این تعداد، ۲۴ هزار و ۸۸۵ نفر فرهنگی در قالب ۶ هزار و ۹۱۸ خانوار و دو هزار و ۵۹۱ نفر مسافر دیگر در ستاد‌های اسکان فرهنگیان شهرستان بوشهر اقامت داده شدند.

وی یادآور شد: تجهیز و تعمیرمدارس شهرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی بیش از ۸۰۰ میلیون ریال هزینه داشته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر بیان کرد: با وجود در اختیار قرار دادن همه مدارس، مدارس شهر بوشهر پر شده اند و بعضی از مسافران در حیاط مدرسه چادر‌های خود را برپا می‌کنند.

روان دوست افزود: ۹۱۵ کلاس در ۱۰۰ مدرسه در شهرستان بوشهر برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است که ۸۱۰ کلاس در شهر بوشهر و ۱۰۵ کلاس در شهر‌های چُغادک و عالیشهر پذیرای مهمانان نوروزی هستند.

وی گفت: ۲۷۷ کلاس در ۲۳ مدرسه امکانات نوع «الف» و ۶۳۸ کلاس در ۷۷ مدرسه از امکانات نوع «ب» دارند.

انتهای پیام/ک

بیش از ۸۰۰ میلیون ریال برای میزبانی مدارس شهرستان بوشهر از مسافران نوروزی هزینه شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.