بازرس ویژه ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: با توجه به رضایتمندی بالای مردم از اقامتگاه‌های بوم‌گردی، خوب است این مراکز اقامتی افزایش یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدکاظم خلدی نسب در جلسه کمیته‌های ستاد خدمات سفر استان بوشهر افزود: امسال تعداد اقامتگاه‌های بوم‌گردی مجوزدار افزایش یافته و توانسته نظر گردشگران را جلب کند.

وی بیان کرد: با توجه به استقبال مردم، می‌توان توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی را در آینده ادامه داد.

بازرس ویژه ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور ادامه داد: ما در بحث گردشگری به دنبال پیش بینی‌ها وپیشگیری هستیم و از پیشنهاد‌ها استقبال می‌کنیم.

خلدی نسب با اشاره به برگزاری برنامه‌های نشاط اجتماعی دراستان بوشهر، آن را تجربه‌ای مناسب برای جذب بیشتر گردشگر خواند و افزود: بقیه استان‌ها نیز می‌توانند از این برنامه‌ها الگو بگیرند.

وی همچنین برگزاری جشنواره‌هایی مانند جشنواره مجسمه‌های شنی در روستای مال قاید گناوه را که با استقبال چشمگیر مردم همراه بود از جمله کار‌های خوبی که در تعطیلات نوروزی در استان بوشهر صورت گرفته، عنوان کرد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر نیز گفت: تلاش داریم با برطرف کردن نواقص، صنعت گردشگری استان را به جایگاه واقعی خودش برسانیم که البته این کار نیاز به زمان دارد.

مهرداد ستوده ادامه داد: با همدلی و هم‌افزایی اعضای ستاد تسهیلات سفر توانستیم با پشت سرگذاشتن شرایط ناپایدار جوی در استان، امنیت و آرامش را به همه مسافران و گردشگران در نوروز هدیه دهیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر نیز با اشاره به رضایت مسافران از سفر به بوشهر گفت: با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی توانسته ایم رضایتمندی مردم را جلب کنیم.

ارغوان مهدی زاده افزود: تلاش می‌کنیم سال‌های آینده با بر طرف کردن نواقص موجود و توسعه زیر ساخت‌های گردشگری در همه شهرستان‌ها، بوشهر را بیش از پیش در حوزه گردشگری فعال کنیم.

انتهای پیام/ک

زیرساخت‌های گردشگری بوشهر توسعه می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.