ششمین دوره " شب‌های شعر بلادشاپور " در کاروانسرای بافت تاریخی شهر دهدشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اشلامی شهرستان کهگیلویه گفت: برنامه شب های شعر بلادشاپور برنامه ای متفاوت است که در سطح شهرستان کهگیلویه به خوبی مطرح شده است.

سید ایرج کاظمی‌جو افزود: در ششمین دوره از برنامه شب های بلادشاپور شاعرانی برجسته از شمال کشور، استان تهران، استان فارس، استان خوزستان و استان کهگیلویه وبویراحمد در بخش های مختلف به قرائت اشعار خود پرداختند.

وی با بیان اینکه در هر دوره از برنامه شب های شعر بلادشاپور از یکی از شاعران تاثیر گذار شهرستان که در اشعار خود به فرهنگ شعر شهرستان خدمت کرده اند تجلیل می شود، گفت: در این دوره از شاعر برجسته شهرستان " روح الله رستاد " از شاعران خوب و فلکلور سرای استان تجلیل شد.

کاظمی جو هدف از برگزاری این برنامه را رشد و اعتلای فرهنگ شهرستان و استان عنوان و اضافه کرد: در این برنامه شاعران برجسته استانی و ملی به قرائت آثار خود می‌پردازند که موجی تبادل فرهنگ استان‌های مختلف می‌شود.

برنامه فرهنگی " شب‌های شعر بلادشاپور " از سال 1393 هر ساله در کاروانسرای بافت تاریخی شهر دهدشت با همکاری انجمن شعر شهرستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه برگزار می‌شود.

انجمن شعر شهرستان کهگیلویه فعالیت خود را از سال 1372 در شهر دهدشت آغاز و در حال حاضر بیش از 200 نفر عضو دارد.

انتهای پیام/د

برگزاری شب‌های شعر بلادشاپور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.