جنگ نرم و تضعیف اعتقادات دینی، رویکرد اصلی دشمن برای ضربه زدن به نظام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور در ششمین جشنواره اسوه‌های صبرو استقامت دریاسوج گفت: جنگ نرم و تضعیف اعتقادات دینی، رویکرد اصلی دشمن برای ضربه زدن به نظام است و بانوان با رعایت حجاب و عفاف، نقش اصلی در خنثی کردن اهداف آن‌ها دارند.

معصومه حکیمیان افزود:دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به نظام از تمام طرح‌های فرهنگی، نظامی، سیاسی و اقتصادی بهره گرفته اند، ولی تمام آن‌ها با هوشیاری خانواده‌ها و بانوان نقش بر آب شده است.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس پدیده‌ای به وسعت تاریخ بشری است و جنگ نرم همچنان ادامه دارد اضافه کرد: بعد از پیروزی ارزشمند و مقتدرانه انقلاب اسلامی، ایادی استکبار جهانی برای براندازی این نظام دست به کار مختلفی ازجمله تهاجم فرهنگی و جنگ نرم زدند.

حکمتیان افزود:جنگ نرم از ابتدای خلقت بشریت و زمانی که شیطان بر انسان سجده نکرد ظهور و بروز یافت و همچنان ادامه دارد و همین جنگ نرم باعث حمله عراق به ایران اسلامی شد پس دفاع مقدس پدیده‌ای به وسعت تاریخ بشری است.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به فتنه گری‌های یهودیان گفت: حدود ۲۰۰ سال قبل یهودیان دستور العملی را با هدف از بین بردم مردم غیر یهود تهیه کردند که در آن‌ها اهدافی را طبقه بندی کرده بودند و برای رسیدن به آن هدف‌ها از هیچ کاری دریغ نداشته و ندارند.

وی، بند‌های این پروتکل را ۲۴ بندعنوان کرد و گفت: ترویج ربا، مواد مخدر، بی بند و باری، فرزنداندن نامشروع بخشی از اهداف آنان بوده است که متاسفانه تا حدودی آن اهداف محقق شده است.
حکمتیان با اشاره به سخنان رهبری مبنی برتلاش برای جهاداقتصادی و جهادفرهنگی گفت:بانوان ایران اسلامی به تاسی ازبصیرت حضرت فاطمه زهرا، به موقع برای پیروزی درجنگ بزرگ فرهنگی و تهاجم فرهنگی دشمن تلاش کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد در این همایش گفت: تجلیل از اسوه‌های صبر و استقامت هر ساله با هدف نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و با حضور جمعی از خانواده شهدا، مادران، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان در استان برگزار می‌شود.

سرهنگ آسمند افزود: زنان غیور ایران برای نجات کشور، اصلی‌ترین سرمایه‌های زندگی خود یعنی جان، مال، همسر، فرزند، برادر و پدر را هدیه کردند و همه ما باید به این حماسه‌آفرینی‌ها افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده دانشنامه استانی دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۸ تدوین شود ادامه داد: امسال تولید و چاپ ۳۳ عنوان کتاب در قالب‌های شعر، پژوهش، نمایش‌نامه، فیلم‌نامه و زندگی‌نامه و خاطرات شهدا در دستور کار اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قرار دارد که به زودی به چاپ می‌رسد.

انتهای پیام/غ

برچسب ها: بسیج ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.