در پی بارش باران و احتمال جاری شدن سیل در برخی شهرستان‌های کرمانشاه مدارس و خوابگاه‌های دانشگاه سما و دانشگاه آزاد کرمانشاه در حالت آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سیروس احمدی معاونت دانشگاه آزاد و رئیس شورای سیاست گذاری دانشگاه سما و فرهاد حسینی رئیس دانشکده سما استان کرمانشاه از آماده باش مدارس و خوابگاه‌های این دو دانشگاه در سراسر استان برای اسکان خانواده ها، در پی بارش باران و احتمال جاری شدن سیل خبر دادند.

 احمدی با اشاره به بارش باران و احتمال جاری شدن سیل در برخی شهرستان‌های کرمانشاه گفت : مدارس سراسر استان و شهرستان‌ها در حالت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: در صورت بروز سیل در هر شهرستانی، مدارس و خوابگاه‌های این مناطق برای اسکان در اختیار مردم و مسافران نوروزی قرار می‌گیرند.

افشین نیک نژاد مسئول تربیت بدنی دانشگاه سما و مدرس نجات غریق و غواصی گفت: دانشجویان نجات غریق و غواص دانشگاه سما به جهت امداد رسانی به سیل زدگان در حالت آماد باش می‌باشند .

آماده باش دانشگاه آزاد برای بارش‌های سیل آسای کرمانشاه

رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه از آماده باش کامل دانشگاه آزاد کرمانشاه در موج بارش امروز و روز‌های آتی خبر داد.

محمد رضا حبیبی از بسیج امکانات دانشگاه در راستای نیاز به اسکان احتمالی سیل زدگان در کرمانشاه خبر داد و افزود:امکانات مناسب ابنیه دانشگاه از قبیل: سالن ورزشی و ساختمان کلاس‌ها آماده پذیرش سیل زدگان احتمالی در اثر بارش‌های درپیش در سراسر استان خواهد بود و برای این کار با تشکیل ستادی افزون بر بررسی شرایط دانشگاه و مدارس سما در استان و به خصوص سیستم گرمایشی دانشگاه آمادگی پذیرش مردم عزیز را در صورت ضرورت داریم .

 

 

انتهای پیام/د

بارش باران و احتمال جاری شدن سیل

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.