نظر به اعلام مدیریت بحران و پیش بینی ورود سامانه بارشی قوی به جو استان طی هفته آینده به ویژه روز‌های یکشنبه و دوشنبه، رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه، حالت آماده باش را برای نیرو‌ها، تجهیزات و امکانات اعلام کرد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی کلیه همکاران به ویژه در ایام تعطیلات نوروز، لازم است کلیه مدیران و همکاران گرامی برابر برنامه اعلام شده و شیفت‌های کاری به طور جدی و با هوشیاری و آمادگی کامل در محل کار حضور داشته و مهیای خدمت باشند و روسا و مدیران بیمارستان‌ها و مدیران شبکه‌ها یا معاونین باید به صورت شیفتی حضور داشته و فعالیت نمایند .

وی گفت : برنامه ریزی حضور سریع نیرو‌های پشتیبان غیر شیفت در مراکز بیمارستانی، توسط روسای مراکز و با نظارت معاونت درمان صورت گرفته و در صورت لزوم به محل خدمت فراخوان شوند.

مرادی افزود : پیش بینی بخش‌ها و تخت‌های بیمارستانی آماده، در بیمارستان‌های استان و بیمارستان‌های پشتیبان و اصلی شهر کرمانشاه با نظارت معاونت درمان صورت پذیرد .

وی افزود : نیرو‌های اورژانس پیش بیمارستانی در کلیه پایگاه‌ها، بیش از پیش آماده بوده و با فرماندهی واحد، عملیات امدادرسانی را برابر دستورالعمل‌های مدیریت بحران در سلامت انجام دهند .

مرادی گفت : نیرو‌های بهداشتی نظارت مستمر بر وضعیت بهداشت تمام استان به ویژه مناطق با احتمال بالای خطر را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده و هرگونه مخاطرات بهداشتی را از طریق معاونت بهداشتی و براساس پروتکل‌های وزارت بهداشت رصد نمایند .

وی گفت : برآورد کلیه نیازمندی‌های مراکز ارائه خدمت از قبیل: دارو، ملزومات وتجهیزات مصرفی و امکانات پشتیبانی توسط روسای مراکز خدمتی صورت گرفته و‌کمبود‌های احتمالی را از طریق معاونت‌های مربوطه تامین نمایند .

مرادی افزود : تدابیر پیشگیرانه برای کاهش آسیب و مخاطرات ناشی از سیل از جمله دقت نظر در هدایت آب‌های سطحی و سیلاب، ناودان‌ها و خروجی آب‌ها، مواظبت از امکانات الکتریکی، ژنراتور‌ها و ... برای کلیه ساختمان‌ها اعم از ستادی، درمانی، بهداشتی، تحقیقاتی، آموزشی، خوابگاهی، ورزشی، دانشکده‌ها و ... به ویژه تجهیزات سرمایه‌ای و‌های تک توسط روسای مراکز اندیشیده و با نظارت معاونین مربوطه اجرا گردد .

وی افزود : معاونت توسعه مدیریت و منابع موظف است کلیه نیازمندی‌های مراکز را جهت محافظت از ساختمان‌ها، تجهیزات و امکانات و پشتیبانی خدمت به مصدومان احتمالی را تامین نماید

مرادی گفت : مدیریت حراست با تقویت شیفت‌های نگهبانی، حفاظت و حراست از مراکز و اماکن به ویژه مراکز تعطیل و استراتژیک را مد نظر قرار دهد

وی گفت : روسا و مدیران کلیه مراکز لازم است هرگونه احتمال خطر و مشکلات را به معاونت‌های مربوطه اطلاع دهند و معاونان در اسرع وقت گزارش اقدامات و یا مشکلات را به اینجانب اعلام نمایند.

 

 

انتهای پیام/د

کلیه مدیران و همکاران برابر برنامه اعلام شده و شیفت‌های کاری در محل کار حضور داشته باشند

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.