نماینده معاونت بهداشت در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از معدوم سازی ۷۹۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رضا کشاورز مویدی نماینده معاونت بهداشت در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه گفت: بازرسان سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز در هشتمین روز از سال جدید، سه هزار و ۹۹۱ مورد بازرسی بهداشتی را در کارنامه خود به ثبت رساندند.

وی افزود: از این تعداد، هزار و ۲۴۱ مورد مربوط به سنجش با تجهیزات پرتابل و هزار و ۶۴۶ مورد کلرسنجی آب‌های استان بوده است.

کشاورز مویدی در ادامه از ۶۹ مورد بازدید از مراکز و اماکن بین راهی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و ادامه داد: این آمار‌ها حاکی ۸ معرفی دو مرکز متخلف بهداشتی به مراجع قضایی و شناسایی و معدوم سازی ۷۹۵  کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی است.

او در ادامه به ارائه ۷ هزار و ۱۲۴ مورد خدمت در مراکز خدمات جامع سلامت دانشگاه و واکسیناسیون ۱۵۳ نوزاد، طی ۲۴ ساعت نخست تولد، به عنوان بخش دیگری از خدمات حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ایام نوروز و در هشتمین روز از تعطیلات نوروز، اشاره کرد.
انتهای پیام/م

انجام ۴ هزار بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی

برچسب ها: علوم پزشکی ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار