هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سنگینی بود، اما خدا را شکر که مردم از تماشای این دربی لذت بردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمال کامیابی نیا هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر تیم استقلال در دربی پایتخت اظهار کرد: خدا را شکر که مردم از تماشای این بازی لذت بردند. ۲ تیم در جدول رده بندی شرایط خاصی داشتند، اما در نهایت توانستیم ۳ امتیاز بگیریم و خودمان را بالای جدول نگه داریم.

او ادامه داد: واقعا دربی شیرینی بود و خدا را شکر توانستیم پیروز شویم و بازی با استقلال هم تمام شد و به بازی بعدی با پیکان فکر می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز آن بازی هم بگیریم.

کامیابی نیا درباره صحنه پنالتی گفت: مسئله خاصی نبود و من از شفر و پژمان منتظری معذرت خواهی می‌کنم. یک لحظه مهدی شیری در کنار زمین با نوک پا بازیکن استقلال را زد و من به او تذکر دادم. کنار زمین یک مقدار شلوغ بود و من چیزی نگفتم و در مجموع معذرت می‌خواهم اگر سرمربی و بازیکن استقلال ناراحت شدند.

طبیعی بود که دفاع کنیم

هافبک پرسپولیس درباره اینکه درگیری‌ها در نیمه اول زیاد بود، اما در نیمه دوم ۲ تیم آرام بازی کردند، آیا تذکری بین ۲ نیمه به شما دادند، گفت: بازیکنان شرایط خاص خود را داشتند و ما یک گل زده بودیم و از حریف جلو بودیم. استقلال فشار آورد و طبیعی بود که بخواهیم از گلمان دفاع کنیم.

او بیان کرد: به هر حال شرایط سخت است و بهترین بازیکنان هم پنالتی خراب می‌کنند. شما نگاه کنید که علیپور یک بار جیپ زد و گل شد، اما فوتبال است و امیدوارم استقلال در بازی‌های آینده اش موفق شود.


 بیشتر بخوانید:

بلیت دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس

هشدار پلیس به هواداران سرخابی‌های پایتخت


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار