معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: نیروهای بسیج و سپاه مانند دوران دفاع مقدس پای کار هستند و امید است با همکاری مردم بتوانیم کمترین حادثه را داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در خصوص آخرین اقدامات سپاه استان برای یاری رساندن به مناطق سیل زده، گفت: با توجه به بارش ها در روزهای گذشته و بارندگی های پیش رو احتمال سیلاب و آبگرفتگی در بعضی از منطقه های خوزستان زیاد است و سپاه مانند گذشته در شرایط بحرانی با تمام ظرفیت خود برای خدمت رسانی به مردم وارد عمل شده است.

وی با اشاره به حضور فعال نیروهای جهادی و بسیج خوزستان بیان داشت: در صورتی که شرایط بحرانی تر شود بیش از ٧ هزار نفر شب خواب را در منطقه پادگان شهید مقصودنیا در اهواز مستقر خواهیم کرد تا با ظرفیت بیشتری وارد عمل شویم. تمامی نیروهای بسیج و سپاه مانند دوران دفاع مقدس پای کار هستند و امید است با همکاری مردم بتوانیم کمترین حادثه را داشته باشیم.

سرهنگ حاجتی اظهار کرد: سپاه با تمامی ماشین آلات سبک و سنگین پای کار است ‌و تیم‌های واکنش سریع و تیم های غواصی نیز در این مناطق حضور دارند و تمام تلاش ما نیز بر آن است تا از زیان های احتمالی جلوگیری کنیم که انتظار می رود مردم همکاری لازم را با نیروهای تلاشگر و خدمت رسان داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان تصریح کرد: در مناطق کوی ملت، زیتون و جاده ساحلی اهواز احتمال آب‌گرفتگی شدید وجود دارد که باید مردم در این زمینه هشدارهای لازم را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ ن

اقدامات سپاه برای پیش گیری از خسارت سیلاب

برچسب ها: سپاه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.