مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: به دلیل موج جدید بارش‌ها حرکت قطار گردشگری لرستان به مدت چهار روز لغو شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید امین قاسمی،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: به دلیل موج جدید بارش‌ها حرکت قطار گردشگری لرستان به مدت چهار روز لغو شد.

سید امین قاسمی  بیان کرد: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی و در جهت حفظ امنیت و آرامش مسافران نوروزی در استان با تصمیم شورای تامین شهرستان دورود حرکت قطار گردشگری از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ فروردین ماه جاری لغو شد.

وی افزود: قطار گردشگری لرستان شامل ریل باس مدرن با ظرفیت ۳۳۶ صندلی در چهار واگن و طی مسافت ۷۴ کیلومتر با مبدا شهرستان دورود تا ایستگاه کشور در ایام نوروز با عبور از ۱۹ ایستگاه رفت و برگشت و بلاک‌های بین ایستگاهی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان اظهار داشت: آبشار‌های زیبای بیشه، آب گرمه، عیدانه، چلوه‌های بینظی از زندگی روستایی در آب شباندر، چشمه آب درمانی گوگردی چم سنگر، شاهکار مهندسی صنعت حمل و نقل ریلی در ایستگاه سپید دشت در کنار رودخانه خروشان سزار، کوه‌های سربه فلک کشیده، تونل‌ها و پل‌های راه آهن ثبت شده در فهرست آثار ملی از جمله جلوه‌های ویژه و جاذبه‌های گردشگری در مسیر حرکت این قطار است.

قاسمی ادامه داد: اقامت دراقامت گاهی بوم گردی، طبخ و سرو غذا‌های بومی و اجرای موسیقی محلی در طی این مسافرت ریلی در کنار بازدید از آثار تاریخی شهر‌های خرم آباد و بروجرد مانند قلعه فلک الافلاک، مساجد تاریخی بروجرد و جاذبه‌های گردشگری الیگودرز از برنامه‌های بسته گردشگری این قطار به همت شرکت حامی گشت گهر و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان است.

انتهای پیام /ب

حرکت قطار گردشگری لرستان لغو شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار