مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۲ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۳۳۷ تردد خودرو تاکنون در محور‌های ارتباطی این استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱ درصد رشد داشته است.

افزون بر ۲ میلیون تردد خودرو در سیستان و بلوچستان ثبت شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی  خانقائی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: محور‌های ایرانشهر- بمپور و بالعکس و هیرمند -زابل و بالعکس در این مدت پر ترددترین مسیر‌های سیستان و بلوچستان بودند.

وی گفت: در این مدت سرعت متوسط وسایل نقلیه ثبت شده در جاده‌های سیستان و بلوچستان ۸۰ کیلومتر برساعت بوده است.

مدیرکل رهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: ساعت اوج ترافیک در این مدت مربوط به دوشنبه پنجم فروردین با هشت هزار و ۵۵۴ تردد بوده است.

وی گفت: ۱۸۳ هزار و ۹۹۳ مسافر از ابتدای طرح تاکنون در سیستان و بلوچستان توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای جابجا شدند که ۶۵ درصد به داخل استان و بقیه به مقاصد برون استانی سفر کرده بودند.

خانقائی افزود: همچنین از ابتدای طرح تاکنون ۵۱ هزار و ۵۵۹ نفر مسافر از سایر استان‌ها توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای وارد استان شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: ۲۵ هزار و ۸۸۳ مسافر نیز در این مدت از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۹ درصدی را نشان می‌دهند.

انتهای پیام/ع

افزون بر ۲ میلیون تردد خودرو در سیستان و بلوچستان ثبت شد

برچسب ها: نوروز ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار