احداث خانه های جدید در ۶۶محله شامل ۳۸۰۰هکتار زمین واگذاری آستان قدس که حدود ۹۲۰ هزار نفر جمعیت در حاشیه شهر را در برمی گیرد.

احداث خانه های جدید در ۶۶محله حاشیه شهر مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، وحید قربانی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در جلسه تخصصی ستاد بازآفرینی شهر مشهد گفت: این جلسه با هدف رسیدگی به وضعیت حاشیه شهر مشهد و احداث خانه های جدید در  ۶۶محله در ۸پهنه برگزار شد.

وی در مورد دیگر اقداماتی که برای حاشیه شهر در نظر گرفته شده گفت: اقدامات دیگری برای حاشیه شهر در نظر داریم که عمده آن در خصوص مسکن، زیر ساخت، روبنایی و اجرای پروژه‌ها و تعهدات دولت است که بتواند کیفیت زندگی مردم را در حاشیه شهر مشهد بالا ببرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در خصوص ساخت ساز‌های نامناسبی که در حاشیه شهر مشهد انجام گرفته گفت: با سرمایه گذاری مشترکی که شهرداری مشهد و دستگاه‌های اجرایی انجام خواهند داد تعدادی از مسکن های ساکنین حاشیه شهر به مناطق مناسب تری منتقل می‌شود.

وی افزود: افزایش سطح خدمات عمومی در بخش مدیریت شهری و شهرداری، ارتقاع سطح خدمات بخش دولتی از جمله تعهدات بخش آموزش، بخش اقتصادی، دستگاه‌های امنیت و امثال آن از دیگر اهداف ستاد باز آفرینی است.
 
سرپرست امور هماهنگی عمرانی استانداری در خصوص خدمات رسانی به واحد‌های مسکونی که در ۶۶محله حاشیه شهر احداث خواهد شد اظهار داشت: دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق و گاز نیز در این جلسه حضور داشتند و متعهد شدند که تمام تلاش خود را صرف خدمات رسانی و ایجاد انشعاب در واحد‌های مسکونی محله‌های حاشیه شهر کنند و امیدواریم که بتوانیم با توجه به همکاری تمامی دستگاه‌ها با کمترین هزینه عوامل خدمات رسانی به واحد‌های مسکونی حاشیه شهر را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: البته که در کنار خدمات رسانی و ایجاد انشعاب به صرفه، کیفیت خدمات نیز برای ما به شدت دارای اهمیت است.

در پی بازدیدی که هفته گذشته از مناطق حاشیه ای شهر مشهد انجام شد، جلسه تخصصی ستاد باز آفرینی شهر مشهد در دفتر استاندار با حضور استاندار، شهردار و تعدادی از نمایندگان شهر مشهد برگزار شد.
 
انتهای پیام//ع. ع
 

توجه ویژه به حاشیه شهر مشهد


برچسب ها: شهرداری ، شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.