مدیرکل آموزش وپرورش فارس از پذیرش و اسکان بیش از یک میلیون و ۵۴۰ هزار نفرروز مهمان نوروزی تا صبح دهم فروردین۹۸ در مدارس و اماکن وابسته به اموزش و پرورش فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی عسکر نجفی مدیرکل آموزش وپرورش فارس در حاشیه بازدید از مدارس آسیب دیده سیل اخیر در شیراز، گفت: ستاد اسکان مهمانان نوروزی در آموزش پرورش فارس درنوروز سال گذشته توانست برای پنجمین سال پیاپی رتبه برتر کشور را درپذیرش واسکان مهمانان نوروزی در مدارس به خود اختصاص دهد.

وی افزود: تا صبح روز شنبه دهم فروردین ۹۸ بیش از ۵۱۴ هزار نفر در قالب ۱۴۳ هزار خانواده و در مجموع بیش از یک میلیون و پانصد و چهل هزار نفر روز در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.

نجفی ادامه داد: امسال با جلسات خوبی که در ستاد استقبال از میهمانان نوروزی استان برگزار شده با همکاری خوب شهرداری‌های استان خصوصا شهرداری شیراز، بنر‌های اطلاع رسانی و راهنمای اسکان مهمانان نوروزی در سطح شهر و استان نصب شده است.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس با اشاره به اینکه تمامی مراکز اقامتی آموزش و پرورش فارس در نوروز ۹۸ تحت پوشش ۳ نوع بیمه قرار گرفتند، گفت: این بیمه‌ها شامل بیمه آتش سوزی، مسئولیت مدنی و حوادث بود.
انتهای پیام/م

مدارس فارس میزبان مسافران نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار