محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با امضای میثاق نامه در پست ایمنی و سلامت نوروزی شهرستان کرمان به پویش بهرفت پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با حضور در پست ایمنی و سلامت نوروزی شهرستان کرمان به پویش بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی) سازمان جوانان پیوست.

پوربراهیمی در حاشیه امضای میثاق نامه، فعالیت هایی، چون پویش بهرفت را در حوزه رفتار‌های اجتماعی و استمرار آن را موثر و کمک کننده دانست و گفت: این گونه فعالیت‌ها و حرکت‌هایی که در مدارس شروع شده، مهم است به ویژه سازمان جوانان می‌تواند در ظرفیت‌های جدیدی که کشور ایجاد شده به فرهنگ سازی در این حوزه بپردازد.

پورابراهیمی افزود: در حوزه فرهنگ سازی به منظور دقت و مراقبت مردم حتماً نیازمند اقداماتی متفاوت از این پویش‌ها هستیم، موضوعات دیگری هم باید در دستور کار باشد که در حوزه فرهنگ سازی به جایی برسیم تا عوامل قابل کنترل در بحث تلفات جاده‌ای و خسارت‌های مادی به مردم وارد می‌شود را کنترل کنیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حادثه سیل در برخی از استان‌های کشورمان تصریح کرد: حضور هلال احمر برای کمک به مردم در این حوادث بسیار موثر می‌تواند باشد، همچنان که در دیگر حوادث شاهد حضور در اسرع وقت هلال احمر به مناطق حادثه دیده‌ای از جمله زلزله در استان کرمان بودیم.

وی از مردم دعوت کرد تا هلال احمر را در جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای کمک به حادثه دیدگان سیل کمک کنند تا نتیجه کمک‌ها و خدمات به شکل مطلوب انجام گیرد.

پورابراهیمی افزود: هلال احمر به دلیل اقدامات مثبتی در سراسر کشور داشته است مورد مقبولیت مردم و نهاد‌ها قرار دارد و مجلس شورای اسلامی نیز در حد توان در مباحث بودجه‌ای و مباحث مختلف کمک به هلال احمر اقدام خوبی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: سال ۹۸ در کل با محدودیت‌های بودجه‌ای مواجه هستیم، اما سعی کردیم هلال احمر دچار صدمه نشود و به دلیل مردمی بودن هلال احمر باید غیر از بودجه دولتی اتکا به درآمد‌های پایدار مردمی داشته باشد.

انتهای پیام/ب

حضور پورابراهیمی در پست ایمنی و سلامت نوروزی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
...... از راین
۲۱:۲۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
خداوکیلی ایشون نماینده خوبی هستن ایشالله برن واسه ریاست جمهوری

دکتر یه کرمان که بماند یه ایرون پشتته