امام جمعه اروندکنار گفت: باید خسارت و آسیب‌های وارد شده به مردم اروندکنار به زودی جبران شود و مانند سال‌های قبل به فراموشی سپرده نشود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت‌الاسلام مهدی محمدی‌پور امام جمعه اروندکنار امروز ، با اشاره به مد اکبر اخیر در اروندکنار، گفت: در چند روز پیش وقوع مداکبر مردم شهرستان را دچار مشکل کرد و باعث سلب آسایش شد.

وی افزود: طغیان انهار در اروندکنار به سمت و سوی جاده اصلی و منازل مردم کشیده شد و این مسئله باعث شد مردم دچار خسارت‌های متعددی شوند.

امام جمعه اروندکنار گفت: مسؤولان باید از این بحران عبرت بگیرند که مشکلات را قبل از وقوع بحران‌های آینده حل و رفع کنند و برای هرگونه حادثه و بحران آماده باشند، چرا که متاسفانه برخی مسؤولان به این فکر نیستند که برای رفع مشکل هزینه کنند.

محمدی‌پور ادامه داد: با وجود حادثه تلخ این بحران، اما همدلی و همراه بودن مردم و مسؤولان صحنه‌های جالب و زیبایی را به نمایش قرار داد و مردم و مسؤولان از جمله ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، فرماندار، بخشدار، شهردار، سپاه، بسیجیان و سایر مسؤولان دیگر در صحنه بودند.

وی گفت: خوشبختانه بحران در اروندکنار تلفات جانی نداشته اما زمین‌های کشاورزی خسارت فراوان دیده است و برخی منازل نیز آسیب دیده‌اند.

امام جمعه اروندکنار افزود: باید خسارت و آسیب‌های وارد شده به مردم اروندکنار به زودی جبران شود و مانند سال‌های قبل به فراموشی سپرده نشود و خوشبختانه مسؤولان دولتی و همچنین سازمان منطقه آزاد اروند وعده ورود و حل این مسئله را داده‌اند.

انتهای پیام/ د

وعده جبران خسارت اروندکنار

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.